вторник, 30 декабря 2014 г.

Тож, 2014-й

Не дивлячись ні на які моі певні особистісні, материнські, суспільні, кар'єрні, навчальні перемоги, цей рік ніколи не матиме права називатись хорошим.
І я сподіваюсь, що всі усвідомлюють, чому. І всі розуміють. Бодай ті, чия думка для мене чогось варта.
Я хочу, щоб кожен пригадав його, - треклятий 14-й - проаналізував, усвідомив і, якщо не виправив, то хоча б ніколи не повторював помилок.
Цей рік - найліпший посібник з того, до чого може призвести помилка. Кожноі окремоі людини, групи, спільноти, суспільства.
Цкй рік - біль, жаль, не-дихання, завмирання, надія, захоплення.
Цей рік - усвідомлення.
І я бажаю всім в Новому стати Новими.
Відхреститись від негативного складу нашоі ментальності і перестати дозволяти на собі іздити. Перестати пробачати. Перестати забувати.
Ми прокидаємось, в нас попереду довгий шлях - складний, але Великий.
І я бажаю всім - не відступати. Поразки (як не прикро, й перемоги) - минають, все минає.
Пам'ять - залишається.
Най 2015-й буде хоч яким. Байдуже. Одна умова - хоч трохи кращим за 14-й. 
Для кожного окремо.
Для всіх нас.

Комментариев нет:

Отправить комментарий