вторник, 9 декабря 2014 г.

Експеримент під загрозою зриву

Все складно. Не тому, що думаєш "якщо зараз не дотримаюсь правил, доведеться все починати спочатку", а тому що я зробила вибір: я хочу позбавитись певних вад. Я вирішила не просто подивитись як я житиму без них 21 день, я вирішила викрселити іх зі свого життя і забути. 21 день та експеримент з фіолетовим браслетом - це просто форма переходу від стану "я собі не подобаюсь" до стану "поки задовільно". І кожного разу, коли я балансую між бажанням агримати на когось чи послати до бісовоі матері, підсвідомість в ексцентричному образі фіолетового браслету каже: "чи ти дурна? і двох днів не пройшло! ти справді така істеричка? трохи самоповаги, пан!".
Отже, #спроба-2, #день-2 (9.12.14) - це день переходу від приколу "експерементую" до усвідомлення "але ж дійсно можу! і - зроблю".
Далі - розмірковуватиму на філософські теми, типу "навіщо це?" і "чи правда людина може відмовитись від психологічних звичок?" і "що це в біса за термін - психологіні звички?". Мабуть. Чи просто не бідкатимусь, не злитимусь, не лінитимусь і не дивитимусь інфу про те, як люди з цього ескперименту роблять мейнстрім та флешмоби. Адже в мене - зовсім інша історія. Адже я змінюю правила, умови та умовності. Адже я - змінююсь сама. А це - на мінутачку! - перечить моій впевненності, що люди не змінюються. Тож, подивимось!

Комментариев нет:

Отправить комментарий